Epson WorkForce DS-570W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson WorkForce DS-570W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Lindy 23-03-2017

Super fijne scanner

Geschreven voor: Epson WorkForce DS-570W

Nou ik wist niet wat me overkwam toen ik de scanner voor de eerste keer gebruikte, een snelheid die ik niet gewend was tov mijn oude scanner. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gebruiksgemak

Anita 23-03-2017

Snelle scanner

Geschreven voor: Epson WorkForce DS-570W

Een prettige scanner. Makkelijk in gebruik, compact. Eerder al scanners in huis gehad, nog niet eerder met deze snelheid. Hij maakt het makkelijk om je documenten te digitaliseren.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Jhonnyboy 20-03-2017

Een niet te missen kantoor genoot

Geschreven voor: Epson WorkForce DS-570W

Werkelijk een geweldige aanwinst voor uw kantoor,snel zorgvuldig en kleurrijk deze krachtige scanner.haarscherp ,slank en mooi.

Pluspunten

• Kleuren van geweldige kwaliteit
  • Snel
  • Prachtige scans
  • Zeer gebruik vriendelijk

Rieneke 18-03-2017

Super snel

Geschreven voor: Epson WorkForce DS-570W

Wat een verschrikkelijk snelle scanner is dit. Je plaatst een stapel in de in voerbak. Activeer de scanmodule op je pc of tablet of telefoon en binnen zeer korte tijd is je hele document dubbelzijdig gescand. Hierna is het een fluitje van een cent om op te slaan.

Pluspunten

• Snelheid
  • Meerdere documenten
  • Dubbelzijdig

Minpunten

• Kan niet vanuit een boek scannen
  • Nietjes vindt het apparaat niet leuk

sjonny 13-03-2017

lekkere snelle jelle

top apparaat
heel snel dubbelzijdig scannen
heel compact dus geen sta in de weg
gebruik hem voor leermateriaal voor school
zo kan ik onderweg leren vanaf mijn foon of tablet..als ik op de bus sta te wachten

Pluspunten

• heel snel
  • dubbelzijdig
  • compact
  • WiFi..maar ook buiten WiFi om

Minpunten

• voor foto's resolutie te laag maar wel mogelijk

seppe lucas 12-03-2017

geweldig scant heel snel

Geschreven voor: Epson WorkForce DS-570W

Hij was zeer netjes verpakt en om alles zat verpak plastic dus als de bezorger er niet mee rugbyt komt alles goed. Bij mij kwam er geen handleiding bij maar wel een dvd en snel start gids maar je kan de handleiding downloaden en die komt ook op de dvd. Op diezelfde dvd komt ook veel software namelijk een programma om visite kaartje in te scannen (bizcard 6) ze worden ook gelijk geordend
en natuurlijk een normaal scan programma namelijk Epson scan 2 ja kan alles aanpassen wat je wild en hij scant heel snel bijna 1 papiertje per seconde en dan ook alle bij de kanten , gewoon geweldig!
Je moet wel goed opletten of het papiertje niet gekreukeld is maar anders die hij bijna alles er passen bijna 20 papiertjes in per keer. Hij scheelt mij bijna aan uur per week aan inscannen wat ik eerst deed met een canon al in one.

Pluspunten

• super snel
  • ook dubbelzijdig
  • klein voor wat hij kan

Minpunten

• bij mij geen handleiding
  • geen

Jessie 12-03-2017

Hoge kwaliteit, zeer snel!

Geschreven voor: Epson WorkForce DS-570W

Dit is echt een functioneel product! Doordat ik groot scan gebruiker ben heb ik ervoor gekozen om dit product aan te schaffen. Het product is zeker aan te schaffen. Enige nadeel is de opstart. Je moet perse om de wifi te verbinden met het apparaat een applicatie downloaden op je telefoon. Je zou ook eventueel via de usb port kunnen verbinden, maar dan moet je ook perse achter een computer het product starten. Het nadeel van de applicatie is dat je niet meer gescande documenten in 1x kan verzenden. Als je veel producten heb gescand moet je ook vaak het product verzenden bij de telefoon. Voordelen van het product is dat het een hele mooie kwaliteit heeft. Je kunt ook dik papier scannen en hij scant meteen boven en onderzijde van het papier. Zakelijk gebruik is voor dit product zeker geschikt, maar persoonlijk vind ik het wel een duur product. Zeker als je niet veel scant. Voordeel is dat je net iets groter dan A4 kunt scannen (jammer geen A3). Bij de afbeelding ziet u het product uitgeklapt.

Pluspunten

• Snel
  • Hoge kwaliteit
  • Dik papier te scannen
  • Zeer klein
  • Compact

Minpunten

• Geen A3
  • Lastig opstarten

Ultimo 11-03-2017

Snelle, kleine scanner van uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Epson WorkForce DS-570W

Deze scanner nu ruim een week in bezit, een uitstekend en snel apparaat met veel mogelijkheden. Ik was al een tijdje op zoek naar een goede scanner om mijn oude te vervangen. ik gebruik mijn scanner zowel zakelijk als particulier en digitaliseer al het papierwerk wat binnen komt. Met deze scanner is het een fluitje van een cent. Na de eenvoudige installatie wizard kun je de scanner direct gebruiken met de handige Epson Scan 2 software of de uitgebreidere Document Capture Suite. De software is voor zowel Windows als MacOS beschikbaar en is handig in gebruik. Met de Scan 2 software kun je eenvoudig de gewenste instellingen maken om de scan er zo uit te laten komen als jij wilt, hier kies je ook de aflever locatie op je computer. Na deze instellingen is het alleen nog een kwestie van documenten plaatsen en op de scan knop drukken. Met de snelheid van het licht scant de scanner dubbelzijdig jouw documenten. Een aanrader voor een ieder die zoekt naar een goede scanner.

Pluspunten

• Snel
  • Goede software ook voor MacOS
  • Klein formaat
  • Veel mogelijkheden

Anton Beukema 11-03-2017

Snelheid, divers papierformaten, schuincorrectie, datum

DS-570W
Ik wilde de Epson DS-570W graag hebben om belangrijke documenten te digitaliseren. De Epson DS-570W heb ik nu kort in gebruik. Snel geïnstalleerd en de software wordt automatisch door Epson actueel gehouden. Direct een test run gedraaid van een stapel divers papier. Het is belangrijk dat het scannen van divers papierformaten zonder haperen verloopt. Ook een snelle doorloop van documenten is erg belangrijk. De Epson DS-570W is mooi klein en neemt weinig ruimte in op het bureau. De geavanceerde compacte draadloze aansluitmogelijkheid heb ik in gebruik en werkt feilloos.
De Epson DS-570W verwerkt alle papierformaten moeiteloos. De Epson DS-570W werkt vrijwel geluidloos en snel de stapels papier af. De grootste run was 195 pagina’s uit een totaal van ruim 350 documenten. Wat opval is het geringe geheugenbeslag.
De datum correctie en schuinstand corrigeren is erg nuttig. Ik scan op 200 dpi en 60 pagina’s is het resultaat.
Verschillende runs kunnen ook in een document opgeslagen worden
Het is de ideale bedrijfsscanner waar efficiënte automatisering van een breed scala aan processen die aanwezig zijn in back-offices en klantgerichte omgevingen waar veel documenten gedigitaliseerd moeten worden
Enkele opmerken:
Opvangtrede: is vrij kort en met 195 pagina’s worden de documenten snel weggedrukt.

Pluspunten

• snelheid
  • draadloos
  • schuincorrectie
  • divers in papierformaten

Minpunten

• opvangtrede snel vol

Pascal 10-03-2017

Mooi apparaat, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Epson WorkForce DS-570W

Je denkt als je hem ziet wat een Kleine formaat scanner maar als je hem uitgeklapt heb, dan heb je een heel fijn apparaat dat doet wat het doen moet, namelijk mijn papieren documenten digitaliseren dit kun je doen tot een maximale resolutie van 600 dpi. Je kunt ze in diverse formaten opslaan waaronder pdf of jpg.
Ik geef de voorkeur aan pdf. Ook heb ik de functie om perforaties aan de zijkant te verwijderen en scheven tekst recht zet aan gezet en dit werkt uitstekend. Ook slaat hij blanco pagina's over en scant hij de voor en achterkant van de pagina in een keer. Ik heb nog niet alles gebrobeerd maar tot nu toe bevalt hij uitstekend.

Pluspunten

• Scan snel
  • Zet scheef ingevoerd papier recht
  • Verwijderd perforaties aan de zijkant
  • Inklapbaar makkelijk op te bergen
  • Dubbelzijdig scannen in een scanbeweging

Minpunten

• 600dpi max